onsdag 30 mars 2011

Nu har jag gjort det...

Efter mycket funderingar, fram och tillbaka har vi (jag) äntligen fått tummen ur och fixat oss en liten blogg. Både jag och David ska väl försöka skriva lite här och just nu försöker jag lära mig allt om inställningar, design och att skriva inlägg. Jag vet inte riktigt hur det ska gå, men man måste väl ge det ett försök :) Det är ju inte alla av våra nära och kära som har skype eller är direkt aktiva på fejjan, så här kan ni ju få reda på vad vi pysslar med här nere i alla fall. Sen så är väl tidsskillnaden en bidragande länk till varför det blir svårt att höras, + 9 timmar från Sverige.

Nåväl, tyvärr kommer det inte kunna komma upp några bilder än på några dagar. Vi skickade ju en kubik med grejer hemifrån (däribland överföringskabeln till kameran) med flyg. Var förmodligen smått blåögd i tron om att de skulle ha kommit hit i samband med att vi kom, eftersom vi mellanlandade en vecka i Thailand. Men näe, sån tur ska man väl inte ha. Idag är det tre veckor sedan vi skickade grejerna och det senaste vi hörde så har det kommit till sydney men det kunde ta 5-7 arbetsdagar innan de kom igenom tullen.

Sådär, det här får väl bli mitt första inlägg. Nu ska jag sätta mig i solen och läsa ett tag till innan jag ska bege mig iväg för vaccination.

Ciao.
Ida

3 kommentarer:

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Va kul det ska bli att följa er! Ser framemot bilder. Saknar er men tänk att det redan gått tre veckor. Stor kram till er båda/ Madde

Johanna sa...

Åh så roligt! Bra tänkt med en blogg. Saknade du mig på skype imorse? Jag sov. Länge. Imorn om jag vaknar så är jag online. Kramkram

Danne sa...

Härligt! Jag kommer bli en trogen läsare kan jag lova! Hälsa Mr.D!