onsdag 11 april 2012

Fjällen och Skellefteå

Nu sitter jag på tåget från arlanda till Leksand, ska bli underbart att få träffa alla nära å kära!

Har haft en superhärlig påsk i kittelfjäll! Strålande sol, längdskidåkning för mig på dagarna medans de andra varit i skidbackarna. Maria och Alicia joinade mig på eftermiddagarna, sen har vi rockat på after-ski, träffat Erik och ett par goa tjejer från ö-vik. Efter middagen hemma i stugan har de pratats å bastats och jetlaggade som vi varit har vi krupit i säng vid halv tio, å eftersom vi sovit i bäddsoffan i vardagsrummet har övriga i sällskapet också fått lägga sig tidigt :)

I Skellefte har vi hunnit träffa Davids farmor och mormor, morbror Conny och Eva och såklart Anders och Lovisa!

Nu blire att ultraumgås med nära å kära hemma i Leksand med omnejd..nån sväng till Ludvika ska väl också hinnas med.

Tack för mig.


Ida

2 kommentarer:

Cattas liv och tankar sa...

Härligt att ni haft det bra i fjällen! Vi har nyss kommit hem från ett underbart Åre o jag tänkte på dej då vi satt däruppe på toppen och det kom folk o klackade förbi med skidorna på ryggen för att ta sig ännu högre upp :-)

Ha en fortsatt härlig hemmavistelse!! KRAM på dej!

tillvaron.se/therese sa...

Hej Ida! Hörde att mamma hade sprungit på dig på loppiset i byn, kul att få en liten update på var du håller hus och vad du gör:) Grattis till kommande tillskott också, vad kul! Jag går ju bara och väntar nu, får se när det händer något! Hoppas att du mår bra! Kram Therese
Tillvaron.se/therese