torsdag 20 september 2012

Lite privata bilder..

Haha jag kunde inte låta bli att lägga upp denna söta mobilbild jag tog på damen medans hon skötte sina behov i min famn, älskar "bajsminen" hon alltid gör. Pussmun till tusen!

Veckan har bara sprungit förbi och i morgon kommer David hem igen. Elsa har skött sig galant hela veckan så det har inte varit några som hellst problem att vara själva, och David har varit fantastisk å gjort mängder med varierade matlådor åt mig att värma på :)

Idag kom ännu ett paket på posten, denna gång från mamma å pappa! Ett litet förpaket innan de kommer å hälsar på, med fantastiskt söta dala grejjer så lilltösen vet vart hon hör hemma!

Är det någon som har bra magövningstips som man kan börja med lite smått såhär några v efter förlossningen? 

Tänk att man kan se söt ut till och med när man bajsar..

Chockad!



Mera fina presenter, dregellapp, dalahäst-halsband och skallra!

Pratstund med nallen

1 kommentar:

Anonym sa...

Sötaste Elsa <3 Moster längtar efter att få gossa...hur ska jag klara mig så länge :(