onsdag 23 maj 2012

Gräsänka

Just nu är det väl lite stiltje i vardagen skulle ja väl kunna säga, david är ute å reser lite igen. Denna gång är de en vecka i Jakarta och Borneo för att direkt åka till Bangkok i en vecka så nästa fredag får ja hem karln. Visst är de väl trisst att vara ensamt, men ja tycker de går bra..det är ju inte första gången i vårt förhållande som vi är ifrån varandra :) Ganska skönt med lite egentid och så får man ju faktiskt sakna varandra lite å, så man inte bara tar varandra förgivet. Nyttigt!

Förra veckan va vi och köpte barnvagn å lite annat smått å gott. Spännande, känns fortfarande konstigt att köpa barngrejer, men kul såklart! Jo, igår när ja åkte hem från jobbet blev ja omkörd av en kolonn med sportbilar, allt från Maserati, Porche, Lotus, Ferarri, Audi R8..ja, you name it! Blev genast nervös å fick koncentera mig på att hålla mig på min sida strecken, jobbigt med 4-filigt vid ett sånt tillfälle..segt att ramma en dyrgrip ;)

Nån som har bra förslag på vad man bör köpa och inte köpa innan lille ruu pluppar ut?

Ha en bra dag i försommar-sverige!

1 kommentar:

Johanna sa...

Amningskuddden är ett måste! Tycker iaf jag.,. Selmisen använder den till myskudde nu, bra att klättra på! Finns ju massvis man bara måste ha:) Men amningslinnen rekommenderas också... Ja nu utgår jag från att du ska amma, väldigt amningsfixerat blev det. Kramkram