söndag 10 juni 2012

Tjockis!

Tänkte att jag skulle göra ett inlägg om magen också! Den växer då så de knakar nu må ja säga, får en chock när ja tittar på före och nu bilder. Folk som ser mig här tror inte riktigt på mig när ja säger att jag är i slutet på vecka 30, men kläder döljer en hel del :) Nästa helg så börjar vi föräldrautbildning så det blir skoj, tror även vi får börja titta på förlossningsprogram snart så david inser vad som komma skall...han som svimmar när han ser sprutor och blod ;) I nuläget är jag mer nervös för han är för förlossningen i sig, är riktigt peppad faktiskt!

Här kommer även en bild på vagnen vi köpt, ett riktigt secondhand fynd, ser som ny ut och så fick vi en del trevliga gadgets med på köpet ;) Storstadsråttor som vi är här nere så tyckte vi att en bugaboo cameleon den nyare modellen passade oss perfekt. Vi är ju inte ute och springer i skogarna så mkt här och ska man ut på bushwalks så får man väl ta med liten i en bär-sele!

Sittdelen 

Liggdelen 

Slutet på vecka 30

2 kommentarer:

www.palindgarden.blogspot.com sa...

Ja den ser ju helt ny ut, perfekt! Ni kommer nog bli supernöjda.. Hoppas posten kommer snart ;)

Härliga Bilder från vandringen och ljusshowen var himla cool!!

Kram Madde

Skön miljö sa...

Åh snyggvagnen, snyggmamman och tack för uppdatering! Kram