onsdag 26 juni 2013

Regn.

Sista veckan har det regnat till och från, nån skur varje dag! Riktigt trökväder. I helgen skulle vi ha firat midsommar nere i parken vid Coogee. Knytkalas med ca: 40 pers, men vad händer...vi vaknar och det är äkta midsommarväder...spöregn. Kul. Tjejen som arrangerade tillställningen bjöd in oss alla till hennes 3:a, knökfullt men kul ändå. Tyvärr hade vi inte rum att dansa små grodor och andra måsten, men det får väl tas igen nästa år. Vi åkte hem ganska tidigt, Elsa var lite speedad med en 3 timmars nap på fm så blev det ingen mer nap den dagen vilket inte riktigt fungerade. Resulterade i den sämsta natten sen lilla E föddes tror jag :)

Generellt så är hon lite strulig på nätterna nu, ställer sig upp så fort hon vaknar så de flesta gångerna går det bra när man lägger henne ner igen men vissa gånger går det bara inte. Då blir hon inte nöjd förrän hon får ligga bredvid mig, visst hade jag kunnat trillskas och vart mer envis men än är jag inte där så att jag känner att jag måste!

I helgen åker vi upp till Brisbane, kul för oss! David är redan där på mässa så jag och E åker upp på fredag morgon.
Sydney skyline

A beach down south


Favoritfåtöljen

Lägg till bildtext

Nu börjar lilldamen till och med få lite hår på huvuet 

Chaufförn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha så trevligt i Brisbane.
Farfar