fredag 24 februari 2012

Lycka!


För mig startade veckan fantastiskt, tror jag har levt på glädjen sen dess. Jag fick ett stoooort paket som jag inte hade en aning om va de innehöll, lite av julafton skulle man kunna säga. Kul med överraskningar och särskillt när man öppnar det och ser va de innehåller...gosaker och magasin! Det var finfina Maria B som överraskade mig totalt. Uppskattades verkligen!


Annars så är det äntligen fredag, jag tycker veckorna verkligen springer förbi och nog är det ganska härligt. Nu är det bara 6 veckor kvar tills vi eventuellt åker hem till Sverige och firar påsk! Planen är för mig att vara hemma i 3-4 veckor medan David får nöja sig med 2 och ev 1-2 i Italien på jobb. Hoppas ni också har en härlig vecka bakom er. 

I helgen ska det bli fint väder så jag antar att det är stranden som hägrar, Davids kollega och surfpolare Duncan är tillbaka efter några månader i Sverige och det uppskattas verkligen för oss alla. Grym kille och sen känns det alltid bättre att släppa ut David i vågorna om han har nån med sig nu när jag bara ligger på stranden och pressar ;) På söndag åker vi ner till Wollongong och då ska David slänga sig handlöst ur ett plan, ja, med fallskärm får man väl hoppas! Han försökte lura mig att det var tandemhopp men man hoppade med en polare och nog för att jag är blond men så dum är jag nog inte va. Då hade jag nog inte låtit han hoppa! :) Man landar på stranden så jag hänger med å sitter där och väntar! Spännande för oss!

Vad har ni för helgplaner gott folk? 

Kram till er alla..

Inga kommentarer: