måndag 20 augusti 2012

Födelsedag...

Nää då är det inte littles födelse ja pratar om eftersom nån verkar trivas bra i magen, utan istället min egen 30-årsdag! I fredags fyllde ja år, så vi började med mysfrukost, smoothie, färskt bröd och presenter, sen så fick D lov att åka till jobbet medan ja satte mig ute i solen på balkongen och läste lite. D var smart och planerade in eftermiddags möte vilket innebär att han kommer hem något tidigare, så då hann vi med grillning medans de var ljust ute. Oxfilé, potatisklyftor, pumpa å grönsaker, enkelt men lyxigt! Sen badade vi, åt tårta och kollade på film: Hungerspelen. Självklart skålade vi i bubbel också, äppelcider iofs, men det bubblar bra det å. Massor med fina presenter och blommor fick ja också, helt klart en minnesvärd dag...lite lagom liksom!

Födelsedagsmiddag

I lördags var vi och myste med Pernille och Antonys nyfödda bebis och igår var vi ute och njöt av det fina vädret. Costalwalkade mellan Coogee och Bondi, lustigt nog hade jag hur mkt energi som hellst! Skönt! Grillning och middag på balkongen avslutade en underbar helg!

Söndagsmiddagen :)

Finfina blommor kom med blombud från Mamma och Pappa!

3 kommentarer:

Limpy sa...

Är det din cykel?!

Unknown sa...

Jajjemen, en av mina tre, min vardagshoj :)

Limpy sa...

Jag har bara två. Har länge velat utöka samlingen med något liknande.