torsdag 19 januari 2012

Distansplugg...

Jo, jag har förresten glömt att jag ska mysplugga ivår! Jag har kommit in på en vidareutbildning inom anestesi från Umeå, den har jag dock tackat nej till. Känns lite mustigt att plugga den på distans tror jag samt att det var en hel del obligatoriska träffar så det kan stå mig dyrt å flänga hem stup i kvarten. Det finns kvar när jag kommer hem.

Men..

Jag ska som sagt mysplugga en engelsk grundkurs inom anatomi och fysiologi från Högskolan Gävle på 25% fart, helt på distans så det känns kul. Alltid lite matnyttigt med ett bredare engelskt vokabulär...ifall jag någongång under dessa två åren kommer att få jobba som syrra. Alltid bra att ha som undersköterska också :)

Nu har mästerkocken lagat mig lite korvstroganoff!
Die Meisterkoch

Inga kommentarer: