måndag 23 januari 2012

Tävlingar av olika dess slag

Som ni alla kanske vet vid det här laget så gillar ju David att tävla, under åren har det väl varit allt från kallduschartävlingar,  till liggalängstisnönishortstävling (vilket han dock förlorade) och sen har det varit lugnt ett tag. Till han förra veckan utmanade en kollega...en indisk-omansk sådan, att han skulle kunna äta starkare mat än henne, starkmatätartävling alltså. Jag vet inte riktigt hur han tänkte men, detta är en tjej som i och för sig har bott i Australien i tio år och därför ser han henne som aussie och inte indier?!

Kollegorna på jobbet fick nys om detta och sa att de skulle laga maten, stark va den tydligen och en trevligt jippo! David svettades och Anuja var ganska cool har jag hört, dock så bangade hon när David knaprade i sig en hel mini-chili utan att tveka...

Tro det eller ej så mådde han faktiskt ganska bra efter detta, trodde magen och toabesöken skulle bli som något från helvetet men nää...han kanske har lite indiskt blod i sig den där eller så har han bara pannben till tusen!

Nog ser han ganska tagen ut va? :)
I övrigt så har vi haft en ganska lugn och skön helg, kikat lite i affärer, solat lite och såklart sett på Dexter. Nu har D åkt till Bangkok och blir borta tills på Lördag morgon, perfekt så han kan införskaffa lite fina Ray Ban kopior åt mig då mina thai-fejk har gått sönder :)

Nu ska här ut och tränas lite.

Ha en underbar dag!

4 kommentarer:

Skön miljö sa...

HJÄLP!!!!!
mina konton har blivit spärrade.
Kan du sms_A koden som är skickad från fb till din mail!
Puss

Unknown sa...

Hej vännen! Förstår inte riktigt va du menar, ja har inte fått nån kod mailad till mig? Kraaaaam

Skön miljö sa...

man fick välja tre vänner som skulle få en säkerhetskod mailad till sig, den koden måste du uppge till mig för att ja ska kunna logga in :-) den ska förmodligen komma till den mail som du är kopplad till via fb! alltså inloggningsmailen. Kram

Unknown sa...

Om det vore så väl, ja har inte fått nån kod skickad till min mail käre du. Har kollat skräpposten å men inget där :( Kraaam