onsdag 21 augusti 2013

Vardag. Foto. Elsa.

Idag har jag och Elsa varit på lekparken och hängt, som vanligt. Variationen är inte stor på veckodagarna, mycket lekplatshäng och dejter med andra mammor..men vi stormtrivs. Nog börjar jag längta efter att jobba nu, men det är bara att njuta av tillvaron in i det sista! 

Jag passade på att ta med min kameran och försökte mig på att ta lite kort på E, nog är det lättare om man har någon med sig som kan underhålla damen…men några bilder fick jag till allt. Börjar mer och mer komma överens med kameran, kul! Jag måste ge henne lite beröm, än så länge så håller hon både mössa och solglasögon på. Hoppas det håller i sig, hon är kanske som mor och far sin som älskar att ha mössa...en blivande skiiier helt enkelt. Finns det inge snö att öva skidåkning på, lär man väl börja med rätt outfit.

Gåtränar.

Fashinerad


Vink.Vink.


Tittut.



Inga kommentarer: